Hoe verbind ik mijn printer met mijn nieuwe WIFI network?

Vroeger had ik een draadloos wifi netwerk, daarop was mijn printer aangesloten.
Nu heb ik een ander netwerk, met een andere naam.

Ik kan dus nu niet meer printen omdat hij nog is aangesloten op het oude netwerk die niet meer bestaat.

Dus hoe sluit ik hem aan op mijn nieuwe netwerk?

De cd ben ik kwijt.

De printer is een : Lexmark S300

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
5.3K

Antwoorden (1)

Je kan de driver opnieuw downloaden hier:

http://www.pcpitstop.com/drivers/download/Lexmark~S300-S400~Series.html

Vervolgens doe je dan het volgende:

Installing the printer on a wireless network
Before you install the printer on a wireless network, make sure that:
• Your wireless network is set up and working properly.
• The computer you are using is connected to the same wireless network where you want to set up the printer.
For Windows users
1 Close all open software programs.
2 Insert the installation software CD.
If the Welcome screen does not appear after a minute, then launch the CD manually:
a Click , or click Start and then click Run.
b In the Start Search or Run box, type D:\setup.exe, where D is the letter of your CD or DVD drive.
3 Follow the instructions on the Welcome screen to set up the printer.

http://www.lexmark.com/publications/pdfs/2007/s300/LXEAuser-en.pdf