Is er een muis met een scrolwieltje dat traploos werkt?

Ik heb vandaag een derde muis gekocht en weer een wieltje dat zwaar gaat.
Is er geen muis op de markt met een wieltje dat heel licht gaat? M' n vinger doet zeer van het ding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Antwoorden (6)

ik heb een heel goedkope muis van eminent en die gaat heel erg licht.
ik heb dit ding al maanden en hij werkt perfect.
13 jaar geleden
De magic mouse van Apple de heet geen wieltje maar heeft een soort touchscreen waar je mee kan scrollen en je hebt dan ook nog andere functie daarbij
Maar hij kost wel 69€ en vreet batterijen maar het is een hele goede muis :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb k ook
Dat is veel makkelijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoveel batterijen vreet ie niet bij mij. Werkt idd fantastisch, maar werkt niet zomaar met windows...
Logitech muizen,welke je zelfs kunt voorzien van gewichtjes ,om óf juist méér grip of juist minder grip kunt opbouwen. De gewichtjes zijn kleine ronde schijfjes variërend van 4,5 tot 17 gram . Het muiswieltje gaat zich door het toevoegen van die gewichtjes dan ook daar naar gedragen en dan bereik je precies dat wat U wenst !!

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er hier eentje van Logitech (6500) waarbij je zowel traploos als "met trap" kunt scrollen, je kunt het met een knopje omzetten. Het is er wel eentje met snoer, want wij werden helemaal knetter van de hoeveelheid batterijen die de snoerloze muizen vraten.
Ik ben heel tevreden over deze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the logitech performance mouse MX, ontzettend fijne muis, werkt tevens met een knopje waarmee je kunt schakelen tussen traploos en met. En hij is zeer ergonomisch ontworpen. Enige nadeel is dat hij niet goedkoop is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magic mouse van Apple, zit geen scrol wieltje aan.