Is er een muis met een scrolwieltje dat traploos werkt?

Ik heb vandaag een derde muis gekocht en weer een wieltje dat zwaar gaat.
Is er geen muis op de markt met een wieltje dat heel licht gaat? M' n vinger doet zeer van het ding.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb een heel goedkope muis van eminent en die gaat heel erg licht. ik heb dit ding al maanden en hij werkt perfect.

De magic mouse van Apple de heet geen wieltje maar heeft een soort touchscreen waar je mee kan scrollen en je hebt dan ook nog andere functie daarbij Maar hij kost wel 69€ en vreet batterijen maar het is een hele goede muis :)

Logitech muizen,welke je zelfs kunt voorzien van gewichtjes ,om óf juist méér grip of juist minder grip kunt opbouwen. De gewichtjes zijn kleine ronde schijfjes variërend van 4,5 tot 17 gram . Het muiswieltje gaat zich door het toevoegen van die gewichtjes dan ook daar naar gedragen en dan bereik je precies dat wat U wenst !! Groet:Zoekertje

Ik heb er hier eentje van Logitech (6500) waarbij je zowel traploos als "met trap" kunt scrollen, je kunt het met een knopje omzetten. Het is er wel eentje met snoer, want wij werden helemaal knetter van de hoeveelheid batterijen die de snoerloze muizen vraten. Ik ben heel tevreden over deze.

the logitech performance mouse MX, ontzettend fijne muis, werkt tevens met een knopje waarmee je kunt schakelen tussen traploos en met. En hij is zeer ergonomisch ontworpen. Enige nadeel is dat hij niet goedkoop is.

Bronnen:
http://www.logitech.com/en-us/mice-pointer...

Magic mouse van Apple, zit geen scrol wieltje aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100