Hoe kan je het automatisch afspelen op je laptop uitzetten?

Ik wil de Sims op mijn laptop spelen maar dan moet ik de setup doen maar dan gaat mijn laptop dat automatisch afspelen dan krijg in niet de setup maar de map ervan HELP!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Het set-up bestand staat in de map op de CD-ROM. Wanneer je op 'Automatisch afspelen' klikt, wordt er inderdaad een map geopend. Je moet nu een bestand opzoeken, dat 'setup' heet. Wanneer je dit bestand opend, zal de set-up van het spel worden gestart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je autorun niet aan staan, maar...

...in die zelfde map kan je meestal alsnog het (Sims) setup bestand vinden.

Deze heet meestal setup.exe of autorun.exe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan heel gemakkelijk door de knop 'shift' ingedrukt te houden nadat je de cd-rom/dvd in je speler hebt gedaan. Als je hoort dat de cd-rom/dvd niet meer gelezen wordt kan je hem loslaten.