Kunnen de barsten in het scherm van mijn iPad groter worden?

Vandaag is mijn iPad gevallen en er zitten barstjes in het scherm, in 1 hoek. Alles doet het nog prima, maar zouden de barsten groter kunnen worden zodat de iPad toch nog stuk gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
5.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja , helaas wel alhoewel jouw barsten niet naar het midden afbuigen dus al dood lopen dat lijkt mij positief .

Het beste antwoord

Je hebt mazzel dat de twee grote scheuren die dichtbij de pixels in de hoek zitten niet naar het pixelgedeelte toebuigen, maar juist ervan af. Alle scheuren die daar achter zitten stoppen bij die twee. Het is geen garantie dat het niet doorscheurt, maar de kans is wat kleiner. inderdaad afplakken met een screenprotector.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan niet alleen; dat ZULLEN ze ook !

Elke beweging of schommeling van de temperatuur zal het uiteinde belasten. De barst kan zichzelf niet helen en alleen maar groeien en zal dus langer en langer worden.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Dat kan zeker. Je kan dit probleem vertragen door er een screenprotector overheen te plakken. Hierdoor voorkom je ook dat je glassplinters in je vingers krijgt. Meestal blijft het scherm gewoon werken ondanks de barsten. Op termijn zul je hem toch moeten laten repareren (bijv. hier: http://www.scherm-reparatie.com/ipad-scherm-vervangen/ ).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik raad u aan om het zo vlug mogelijk te herstellen, zeker nu de winter voor de deur staat.
Er zal condensatie ontstaan in het toestel die uw toestel volledig kan vernielen.
Ik ben geen expert op gebied van barsten en zo, maar als het net zo werkt als bij autoruiten, dan kan er zeker wat te doen zijn met hars en zo om de barsten op te vullen.
Maar heel snel zal het kunnen uitgroeien tot grotere barsten.
Nu kun je nog wat aan laten doen. Maar als je het zo laat zitten, loop je de kans dat je de hele scherm dient te vervangen.

Nogmaals puur op basis van autoruiten.

Ik zeg bij reparatie kun kiezen voor herstellen in de oude staat of verbeteren. En in dit geval is verbeteren een betere optie. Dus zoek naar een oplossing waarbij je scherm beter wordt en beter tegen vallen kan ipv het hele scherm te vervangen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb net de uitvergroting bekeken en het zit er niet goed uit. Mijn advies is zo snel mogelijk naar een expert en ga zo min mogelijk zelf aan sleutelen.