Wat is een goede laptop voor mijn broertje van bijna 11 jaar?

- Hij wil er 1 voor typeles en wil er spelletjes op internet op doen. Zoals op speeleiland.nl.
- Zo goedkoop mogelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Elke laptop die je in de winkel vindt voldoet aan je eisen. De goedkoopste die je nieuw kan vinden voldoet aan je eisen. Als je naar de toekomst gaat kijken, de meeste mensen vanaf 12 jaar zullen niet op speeleiland meer spelen maar toch echt grafisch hogere spellen gaan spelen, en dan heb je toch echt wel een betere laptop nodig.

Momenteel, zoals het in je vraag staat, volstaat elke nieuwe laptop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik heb zelf een "acer extensa 5220" voor 100 euro van een vriend overgenomen.

de accu gaat lang mee (ruim 2 uur op bespaarstand)

hij is voor simpel internetten goed en dan ook best snel.

op marktplaats kom ik er 2 tegen

80 euro

http://computer-software.marktplaats.nl/laptops-en-notebooks/617349919-acer-extensa-5220-met-windows-8.html?return=eJwtjVEOgjAQRO9CAp%2FQFkmwpDF4k0qrNBS66RYlGu%2Fuon7Nm53JjpZcvpxkHUreHmSGVsdh7MaUQFbVFMAu5azjlMBrnbBcfPWrlDDCafOKFwZVCnnd87w%2BG0dA6hPp0wEhXg3%2BU9ivjGCmoF%2FW2UY3kJ0eZPVgYy4aweyW7IL6y40Qez%2Fg%2FlcU7kZ7AKtiBQRMQzBWHcWxvV%2By7v0BxHM%2FKA%3D%3D&fta=eNpNkd1uwyAMhd8Fab0GkxAwyivsFSp%2BnC5a2qCSttGqvvsg2bTdfcLGx%2BfYYYfPjBrZ7Tod727KzGYUvEG2Tr04xNwvMwobR7TTgl9jsnmIpcOmBbk9J7zcznQdg%2F18oAt0fQNO60KX7Aq1ANzOeUQ4jKcyLaVbzw9pzkuYI%2FUGjL77KljkkjsRs2OZnFEiG%2BO2CSiOTHqvtdR6ld54H4k2GISKBXzLoel2MJ2vwI1rYYUmhjiU5gI%2BBBoqOOpaUcGAoq5ACFyKWvJOuhgrdFS1CgjodH3RRZ2rCgp8ayoAAa%2FfYdDDLrpvCLIJEnRTAJQahFsByASjRIWuobb0QGilbOhv1X%2B%2B%2Flz8%2BtqdbmcpuSxzcjEfJ7qclo%2BalyoFg%2Bzs1mONsKQWtwwBmXsw%2B%2F6Dd2Ydcny%2BXt8gDpZT&fta_ind=11&fs=1

bieden vanaf 150 euro

http://computer-software.marktplaats.nl/laptops-en-notebooks/612772697-acer-extensa-5220.html?return=eJwtjVEOgjAQRO9CAp%2FQFkmwpDF4k0qrNBS66RYlGu%2

als je tussen de 100 en 150 euro eentje 2dehands weet te kopen is dat een redelijke deal.

neem wel iemand met verstand van zaken mee die de laptop ter plekke kan onderzoeken op ongerechtigheden.

want 80 euro zoals in de eerste link incl windows 8 (lijkt me sterk dat windows 8 op dit model draait) is even het onderzoeken door een kenner waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koop een compaq mini
die is handig voor hem omdat ie kleiner is makkelijk draagbaar dus en erg goedkoop!:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw oude laptop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Of van je vader, moeder, broer of zusje, tante ,oom, buurvrouw, een tweedehandse in ieder geval, prima om mee te beginnen en te ontdekken wat je erop mist op den duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1