Welke van deze laptops is het meest geschikt?

Ik wil een nieuwe laptop kopen. Hij moet snel zijn en meerdere dingen tegelijk kunnen draaien zoals netflix, verschillende word bestanden en bv. 15 tabbladen. Games spelen doe ik niet. De laptop wordt vooral gebruikt voor internetten, netflix en studie. Welke laptop is het beste?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
TurfGraver
7 jaar geleden
In dat geval zal het meer van je netwerkkaart en internet verbinding afhangen dan van de laptop. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lenovo met i5
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SSD-schijf en i5 processor erin. Dan ben je klaar en kan je makkelijk alles doen. i3 en SSD kan ook nog. I5 zonder SSD is ook al goed genoeg voor films en een aantal tabbladen neem ik aan.
TurfGraver
7 jaar geleden
@ Leugens. Kortom, ze voldoen allemaal. :p
Als je een slome internet verbinding hebt maakt het niet uit welk laptop je hebt, Netflix zal dan altijd bagger zijn (ook met een super snelle laptop).

Antwoorden (1)

de 3e om dat die laptop een i5 heeft