Hoe verbind je de Samsung Galaxy door middel van een usb-kabel met de computer?

Ik heb pas de Galaxy Gio gekocht, maar nu wil ik er liedjes op downloaden via de pc. Alleen als ik de usb-kabel aansluit krijg ik een balkje op m'n pc waarop staat: Nieuwe hardware gevonden. daarin kun je kiezen tussen : "Stuurprogramma's zoeken en installeren." "Later opnieuw vragen" "Dit bericht niet opnieuw voor dit apparaat weergeven." ik heb de eerste 2 al geprobeerd, maar het lukt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er een cd bij gekregen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee :(

Het beste antwoord

stuur programma's zoeken e ninstaleren als dat niet lukt probeer andere usb poort als dat niet lukt haal gewoon je sd kaart eruit en stop die in een speciale usb of als je een micro sd adapter hebt kan je die gebruiken.
windows 7 vindt de stuur programma's zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik had dat probleem ook! maar ik had er een soort dingetje (weet niet hoe het heet) bijgekregen, daar kon ik mijn geheugenkaartje indoen en zo in de computer steken. Ik weet dan niet of je gebruik maakt van een geheugenkaartje.. zo niet, dan kan je ook altijd nog een dongel kopen en dan stop je die in de computer en dan kan je via bluetooth dingen van je pc naar mobiel sturen en andersom.. hoop dat dit voldoende is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm... Die Bluetooth dingen zijn wel duur, en overzetten duurt 2 á 3 minuten per liedje. Nee, koop een MicroSD 2Gb van €10,-, en een MicroSD-USB stick (ene kant MicroSD, andere USB), of die krijg je erbij, Hoppa zet die liedjes op je MicroSD, en stop die in je Gio, kijk in de handleiding, die ingang zit volgens mij onder de SIM. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download en installeer Samsung Kies (te downloaden vanaf de Samsung-site).

Toegevoegd na 58 seconden:
Met dit programma kan je je telefoon en PC met elkaar verbinden en synchroniseren.