Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan mij aan een site helpen waar ik fikse korting kan krijgen als ik 6 laptops te gelijk wil kopen?

Ik, mn moeder, schoonouders, vriendin, schoonbroer en mijn zusje willen allemaal een nieuwe laptop kopen. Nu vroeg ik me af of er ook bedrijven partij handel aanboden voor particulieren.

Ik heb beetje lopen googelen, maar werd er niet veel wijzer van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
847
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je online niet veel kans maakt, maar gewoon een aantal winkels af moet gaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zou gewoon naar je locale computerwinkel gaan weet zeker dat ze wel wat met de prijs doen.
En daar heb je meer kans dan via internet , succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwestie van onderhandelen!

De BCC bijvoorbeeld adverteert met hun "allerlaagste" prijzen.
Elders goedkoper: dan geld terug.

Daar moet je gewoon eens gaan praten.
En dus onderhandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediamarkt doet iets voor groepen die meerdere computers willen kopen, heb ik eens gelezen. Die hebben ook laagste prijs garantie en ruime keuze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De winstmarges zijn niet erg hoog als je de laagste prijs voor een laptop opzoekt, bijvoorbeeld op tweakers.net. Waarschijnlijk kom je bij de plaatselijke handelaar op dezelfde prijs uit als je zes laptops koopt. Je hebt dan wel de voordelen van een plaatselijke verkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding