Ik heb mijn NAS aangesloten op mijn router. Wat nu?

Ik heb geen verstand van een nas (behalve dan wat het is en kan). Op marktplaats heb ik een argosy hd363n gekocht. Ik heb hem in mijn router geplugd, maar heb geen idee hoe ik er nu bij moet komen. Ik dacht slim te kunnen zoeken naar een handleiding, maar gezien het verouderde model is die moeilijk/niet te vinden. Wie helpt me op weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Kijk via ipconfig wat het lokale ip- adres is van je NAS en log in via je browser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op deze link klikt: www.argosy.tw/product-detial.php?prod_id=35 krijg je een pagina bij de maker. Daar staat ook User Manual English. Klik je erop dan wordt de handleiding gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze handleiding kan ik niet vinden. Dank! Helaas nog steeds geen resultaat. Met het ip adres in de handleiding krijg ik geen contact. Ook niet met http://storage. Als ik inlog op de router (expirabox van KPN) zie ik wel dat de nas actief is, met een ipadres erbij genoemd. Helaas krijg ik ook daar geen contact mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je router niet goed krijgt lukt denk ik http://storage ook niet als ik de manual lees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens het ip-adres in je browser http://169.254.71.254 (het is maar een gok).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nä, dat gaat hem niet worden; als hij de NAS met IP in de Expiriabox ziet, moet hij dat adres in z'n browser ingeven. 169.254.x.x adressen zijn enkel als je geen DHCP hebt (en dat doet de Expiriabox in dit geval al).