Waar moet je op letten, bij het kopen van een moederboard?

Ik snap dat je moet kijken of je intern geheugen, videokaart en processor er op kunnen.

Alleen dan is er nog een groot bereik aan videokaarten in verschillende prijsklassen. Wat is het verschil in prijs en waar moet je vooral op letten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je je mb vervangen of een geheel nieuw systeem in elkaar zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opzich zoek ik een mooie videokaart met bijpassend moederboard. Maar wat ik me afvraag is waar ik op moet letten bij het kopen van het moederboard. Wat maakt het snel of goed?

Het beste antwoord

Voor de processor moet je ook kijken de socket gelijk is, tegenwoordig is deze vaak 1155.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of het 2 videokaart slots heeft. Dan kan je d
Videokaarten samen laten werken dat idiaal voor bet gamen. Dan heb je een soort van duo core videokaart :)