hallo, zou je ook even het typenummer kunnen vermelden en alle andere informatie... het kan ook zijn dat het wachtwoord van de router onderop zit met een stickertje, dat was bij ons wel het geval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het fabrieks wachtwoord van een DigieConnect router is standaard: "admin". Mocht dit niet werken dan dient u waarschijnlijk de instellingen terug te brengen naar de fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inlognaam admin
Wachtwoord admin
In sommige gevallen is het wachtwoord 1234 bij digiconnect.