Weet iemand een goeie en goedkope winkel in groningen of een site waar je computer onderdelen kunt kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (3)

http://www.dealextreme.com/?gclid=CLmZ4bHumKwCFcMl3godIQ_yNg Daar kan het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen winkel in Groningen maar wel een webwinkel die goede spullen heeft en niet zo duur is en je kunt er in de winkel ook terecht,maar dat is iets te ver weg vanaf jou vandaan.

www.etelcom.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sites/webwinkels zijn niet plaatsgebonden, lijkt me. Een goede goedkope winkel is Azerty, www.azerty.nl.

Een goede computeronderdelenwinkel in Groningen is Norrod. Aardige mensen en behoorlijk lage prijzen, maar hoger dan Azerty. http://www.norrod.nl/contact/cms.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
norrod is niet meer,computerland in westerhaven wel.
redelijk goedkoop en goede voorraad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computerland is ook goed. De site van Norrod bestaat nog wel, met het adres. Weet jij hoe dat zit, char?