weet iemand een site waarop je goedkoop moederborden kan kopen?

ik moet een nieuw moederbord hebben voor mijn oude pc die ik graag als FileServer wil gebruiken zodat hij tenminste nog wat doet, waant hij is toch niks meer waard. ik wil graag een moederbord hebben onder of iets boven de €25, mar moet wel een goede kwaliteit hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een moederbord moet je ook nog vullen met de geschikte componenten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waarom wil je het huidige moederboard niet gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is te oud dus onder steunt de nieuwe slots en sata niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat maakt mij niet uit, ik kan zelf wel andere componenten zoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je zou je moeten schamen om 25 te plaatsen bij een moederboard van 'goede kwaliteit'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat moet je even uitleggen tuinman. Waarom zou vraagsteller zich moeten schamen?
Een A-merk Mobo van een jaar of 5 oud voor 25 euro is wel reëel, zolang we alleen over het mobo praten...dus helemaal kaal, geen CPU, geen memorybankjes etc etc

Antwoorden (1)

Voor €25,- een moederbord. Ga eens een kijkje nemen op:

- marktplaats.nl
- ebay.nl
- tweakers.net/categorie/47/moederborden/aanbod

succes ermee.

Gr.