ik heb een oude usb tekentablet maar de pen is kapot kan je zeg maar een pen van een ander merk tablet ook gebruiken ?

Ik zag laatst in een rommelsalebak eentje liggen, een losse pen
maar zou het werken ?

Toegevoegd na 6 uur:
aangezien het al een vrij oude tablet is kun je deze niet meer kopen het is een vrij grote dus wil ik hem graag houden
maar zou je wel een passende pen kunnen krijgen ?
en waar ?

Toegevoegd na 6 uur:
aangezien het al een vrij oude tablet is kun je deze niet meer kopen het is een vrij grote dus wil ik hem graag houden
maar zou je wel een passende pen kunnen krijgen ?
en waar ?

capthavoc
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mijn tablet doet hij dat niet, er staat vast wel op de verpakking van die pen met welke tablets hij werkt..

Het beste antwoord

Waarschijnlijk niet.
Meestal zijn tekentablets gemaakt voor een bepaalde pen, maar je kunt het altijd proberen. Kapot zal hij er niet van gaan.