Hp compaq nx7400 fabrieksinstellingen herstellen?

Hallo!
Ik heb een HP Compaq NX7400 en ik wil graag de fabrieksinstellingen willen uitvoeren!
Ik kan Windows niet in (start Windows niet op) dus het moet via de bios ofzo (ik weet niet hoe ik de bios moet openen.

Alvast bedankt!
Gr. Gebruiker71

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop voor je dat je de originele meegeleverde Windows CD's nog hebt (wat jij zoekt system restore vanaf HDD) werd pas later gedaan bij laptops. In de XP tijd werden CD's meegeleverd.

Antwoorden (2)

Dat kan alleen met de volgende dingen:

een recovery partitie

een recovery cd/dvd

of harde schijf met recovery van die pc

anders kan het niet dus zul je een schone windows erop moeten zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het geval van een compaq hp kan je deze proberen
start pc laptop op en druk meteen op f11 nog voordat je het windows opstart scherm zit
je zou dan in principe in de recovery moeten komen
je heb er maar heel kort de tijd voor meeten na het bios scherm in beeld is drukken en eventueel losjes op de f11
als je daar er niet mee in komt zit hij er simpelweg niet op
dan zul je recovery cd,s moeten gebruikt

succes
capthavoc