Hoe moet ik mijn geluidskaart installeren?

Ik heb net mijn geluidskaart M-audiophile 2496 geinstalleerd en volgens het systeem werkt hij correct. Ik hoor alleen geen geluid als ik hem test?
Waar ligt dit aan?
Moet ik perse boxen hebben die aangesloten zijn op het geluidskaart?
Ik heb namelijk nog gewoon standaardboxen met een groene aansluiting.
De aansluitting van de geluidskaart zijn rood/wit.

Hoe zit dit precies.

Ik wil graag werken met FL Studio

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

dit is hem http://www.m-audio.com/products/en_us/Audiophile2496.html zag ik.

In dit geval dien je hem aan te sluiten met 2 tulpstekkers, die je normaal verbind met een versterker.
In deze setting is het de bedoeling dat je ze direct aansluit op voorversterkte speakers.. of ook wel studiomonitors.
Op een versterker lukt ook (alleen denk aan het volume, want je stuurt heel snel over op deze manier)
Met je oude speakers (en de groene 1,5mm jack, gok ik) kom je dus helaas niet ver…

Dit soort type speakers bedoel ik :)
http://www.slashgear.com/gallery/data_files/7/4/Samson_StudioDock3i_2.jpg