Harddisk ziet een map niet meer/map zou, gezien volheid van de harddisk, nog wel er op moeten staan....Wie weet wat het kan zijn?

Ik heb dezelfde harddisk als mijn vriend. Normaal werken ze prima. Laatst hebben we ze om de beurt op zijn laptop aangesloten, de zijne eerst, daarna de mijne. Bij de mijne gaf zijn laptop niet mijn bestanden weer, maar nog steeds de zijne! Weer gewisseld, nog eens gewisseld, maar bij alle2 de hd's kregen we steeds zijn bestanden te zien. Thuis op mijn laptop kreeg ik melding om hem te controleren, dat gedaan (duurde hele nacht). Nu is alles gelukkig terug op mijn schijf, behalve 1 map.
Mijn hd stond bijna vol (qua geheugen bedoel ik dus) maar nu die map niet meer te zien is/weg is, zit hij nog steeds bijna vol. Omdat er in deze map zo'n 7 series stonden, kan het niet zijn dat de hd nog steeds vol zit als die map weg is, of kan het niet zijn dat de map echt weg weg is omdat de hd nog net zo vol staat als eerder. Anyway, ik wil dus graag die map terug maar weet niet wat er nu aan de hand is en hoe ik die eventueel terug zou kunnen krijgen. Ideeën? Thanks :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zijn het USB schijven?
Eerst nagaan of er niet ergens een map verborgen is, dan zie je hem natuurlijk niet. Kun je in mapopties doen.
Anders toch alles overzetten naar een andere schijf en de bestande op de onwillige schijf wissen. Misschien zijn er teveel entries of zo. Misschien is de schijf verwisseld terwijl er nog activiteit was met het besturings systeem en is die map beschadigd. Software voor het terugvinden van bestanden is op internet te vinden.
Succes er mee.