Kan ik Word ducumenten op een tablet zetten?

Hallo muzikanten.
We willen af van onze ringband mappen op het podium.
Jaren lang klooien met teksten/setlijsten op papier. Nu zijn we er klaar mee.
Hoe doen jullie dat?
Alles staat bij ons in Word op de pc. En dus uitprinten en het podium.
Kan dat op een Samsung tablet/ I-pad of Microsoft tablet?
Wat werkt het best.
Als je er meerdere gebruikt kan je ze toch door koppelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
9 jaar geleden
Niet rechtstreeks als Word-document, maar wel nadat je er een afbeelding of een PDF van hebt gemaakt.

Antwoorden (1)

Ja dat kan, je kan het e-mailen en dan kan je het openen in de app polaris.
Dat is voor de iPad.