Met welke mediaplayer kan je youtube en uitzendinggemist bekijken?

Ook moet hij dit probleemloos doen en full HD zonder vertragingen kunnen afspelen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel een hardware media player apparaat met HDMI uitgang.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (2)

VLC - mediaplayer
Ctrl-C een youtubefilmpje
Open VLC-player
Ctrl-N
Ctrl-V

Gaan met die banaan

Toegevoegd na 1 minuut:
Uitzendinggemist werkt niet zo te zien. Ik ben bang dat dat niet snel zal werken met een losse player.

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.mediacentershop.nl/product/168378/eminent-em8102.html

Of het in HD is staat er niet expliciet bij, maar technisch zou hij dat aan moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je het over een software player of een hardware player?
ik zag de straks dat uitzendinggemist.nl een nieuwe player heeft ik denk dat het adobe flash player is