Slaat een Time Capsule alleen bestanden/foto's etc op of ook het surfen op internet en als je chat of dat opgeslagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Time capsule kan van alles opslaan. Je kunt het zien dat alles wat als document op je pc staat, deze ook op time capsule opgeslagen wordt.

Als jij je surfen op het internet en je chat lokaal op je mac opslaat, zal dit ook opgeslagen worden. Alleen zul je dit eerst moeten configureren. (Of alles kiezen wat er op je mac staat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Time Machine slaat standaard ALLES op.