Hoe kan ik mijn monitor weer aan de praat krijgen?

Ik heb een ag neovo monitor. ik wou de computer vandaag opstarten en kreeg ik op mijn beeldscherm no input singal te staan. ik heb alle kabeltjes na gekeken en kloppen. Ik heb de computer een paar keer opnieuw opgestart alleen hij blijft het doen. Als ik veilige modus doe start hij wel maar kan ik mijn beeldscherm instellingen etc niet veranderen. Ik denk dat het is gebeurd doordat ik met ghz van 70 naar 100 probeerde te zetten. Hoe krijg ik dit weer gefixed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp faalt je beeldscherm na het inladen van Windows (en dan vooral de drivers)? Waar heb je 70hz naar 100hz (geen ghz :D) ingesteld? Nvidia of AMD drivers of ergens in Windows? Je zou de Nvidia/AMD drivers even kunnen uninstallen in de veilige modus. En dan weer installeren (de standaard windows drivers zullen het dan tijdelijk overnemen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor scherm is het trouwens? Een CRT? Want een LCD doet normaliter 60hz.

Het beste antwoord

Je hebt gelijk. Ik heb die monitors verkocht, en hij kan geen frequenties tonen waar hij niet voor gemaakt is.

Snap trouwens niet hoe je het gedaan hebt, want als je dit probeert te veranderen in Windows, dan moet je dit binnen een aantal seconden bevestigen, en hoe deed je dat, als je niets zag?

Anyway... zet die frequentie terug in de safemode, dan zou het goed moeten zijn.
Hoewel, waarschijnlijk gaat dat niet zomaar, omdat die driver niet eens geladen is.
Of even de driver wegslopen in de configuratie. Hoewel niet ingeladen, kan je hem daar wel weghalen.
De PC installeert die wel weer opnieuw, geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even aan een andere PC/Laptop koppelen. Dan terugzetten naar 70 Mhz, dan weer terug naar originele PC.
(Ik neem overigens aan dat je Mhz bedoelt ipc Ghz, want dan gaat het helemaal niet werken).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat hij Hz bedoelt.