Het kan wel. Maar ik raad het je wel af om er een van Trust te nemen. Je kan beter een iPad, of een galaxy TAB al ben ik daar sterk tegen. De trust zal na een half jaartje dood gaan. De iPad gaat gewoon vijf jaar mee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu een iPod classic uit het jaar nul. Maar deze werkt big altijd prima. De Dock connector is het hem bij Apple. Deze is altijd hetzelfde gebleven. Daarom kan je een iPad heel lang blijven gebruiken. Zo'n Trust is zo sloom als een schildpad. En daarom wil je hem al snel gaan vervangen!!

Andere antwoorden (1)

Ja, tegenwoordig kan elke PC op internet.