1 computer 2 beeldschermen en wil graag 2x speakers. Is dit mogelijk?

Hoi allemaal,

Ik heb een all in one computer(beeldscherm met computer ingebouwd) ik heb hier mijn tv op aangesloten. Nou zou ik graag een film op mijn tv willen kijken met het geluid over mijn homepage cinemaset(dit werkt al) en tegelijkertijd op mijn computer een film willen kijken en dit geluid over de ingebouwde speakers van de computer laten gaan. Ik kan niks op internet vinden maar misschien weet iemand het hier.

Alvast bedankt.

Groetjes Michael

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

hallo, het simpelse is de audiokabel die van je tv naar je homecinemaset gaat te splitsen, dan heb je stereo op de HCS en de andere kant.
doe de overgebleven kabel in je microfoon ingang van je pc en zet in configuratiescherm het luisteren naar je microfooningang aan.
als het goed is zou het dan nu moeten werken.
de kabels die je hier voor nodig hebt kun je vinden in de elektronicazaak.
veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult dan in elk geval een geluidskaart moeten kopen, een externe USB-kaart in dit geval, want een extra geluidskaart past niet in je PC. En dan eentje die 'multi-streaming aankan, met een softwarematige mixer. Dus daar moet je naar op zoek, misschien lastig te vinden...
escape