Kan de Playstation 3 headset op de computer worden gebruikt ?

Ik heb de Draadloze headset van 50 euro van de playstation 3. En wil deze voor me laptop gebruiken
Kan dit ?
(Ik heb Bluetooth op me laptop)

Toegevoegd na 1 minuut:
En als het kan zou iemand mij kunnen uitleggen
hoe je hem moet installeren op me laptop ?

Toegevoegd na 9 minuten:
Het gaat om deze headset

http://nl.playstation.com/ps3/peripherals/detail/item141429/Draadloze-headset/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk merk is hij? Heb je er een plaatje of website van? Want veel computer headsets kunnen op de PS3 en computer gebruikt worden, maar veel PS3 headsets kunnen alleen op de PS3 gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een link: http://nl.playstation.com/ps3/peripherals/detail/item141429/Draadloze-headset/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan het waarschijnlijk niet, dit is echt een Sony headset, speciaal voor de PS3 dus. Als je een bluetooth ontvanger heb in je laptop, dan zou je je headset aan moeten doen en dan met je laptop naar apparaten zoeken. Misschien vindt hij hem wel en dan zou hij kunnen werken. Je hoeft hem in iedere geval niet te installeren, je laptop (als het kan) vangt dan het signaal op en het hoort gelijk te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het aan de praat gekregen.
Bedankt voor het reageren.

Het beste antwoord

Ergens onderaan staat: ''Bovendien kun je de headset met een USB-kabel rechtstreeks op je PS3-systeem aansluiten en wordt de headset onmiddellijk gedetecteerd.,,

Dus misschien kan je, waneer je de juiste kabels hebt, deze dus via een USB kabel aansluiten, maar of dan de computer deze detecteert? Je kan het altijd proberen, maar een cr-rom zit er waarschijnlijk niet bij, dus dan zal de laptop al zelf het benodigde moeten installeren.

IK zeg altijd maar, ja heb je, maar een nee kan je ook krijgen.

LET WEL OP: Misschien kan je computer raar gaan doen, dus ik zou voor de zekerheid Playstation even mailen en vragen. Zij hebben het beste verstand van.

Misschien staat het deze vraag ook op: http://nl.playstation.com/ps3/support/faqs/ . Dan heb je je antwoord meteen.