Hoe kan ik muziek via Bluetooth muziek op je gsm zetten? Ik vind trouwens Bluetooth nergens op mijn laptop... ?

?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (2)

Als je geen BT op je laptop hebt kun je dat niet via BT doen.

BT is bleutooth
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met behulp van een Bluetooth-verbinding muziek op jouw GSM zetten (geen iPhone!) als je jouw computer voorziet van een USB-Bluetooth stickje.
Als je de stick in jouw computer steekt en je hebt de software voor de stick op de computer geïnstalleerd dan kun je met je telefoon met Bluetooth een verbinding met de computer opzetten.
Voor de beveiliging moet je eerst op het ene apparaat een code invoeren, waarna het andere apparaat een melding geeft om die code in te voeren.
Hierna kun je bestanden overzenden over een afstand van maximaal 10 meter, kijk voor details in de gebruiksaanwijzing van de telefoon en van de software van de Bluetooth-stick.