Hoeveel is mijn pc waard?

ik wil graag mijn ouwe pc verkopen maar ik weet niet wat die nog waard is...

Nvidia Geforce 9600 GT
voeding Atrix model:500T 600 watt
intel 2.20 dualcore processor
4GM Ram geheugen
card reader/writter
Moederbord MS-7392 VER:1.0

Geen: Brander
Geen: harde schijf

voor de rest kan ik er niet veel informatie over geven want de pc was ingekocht bij een groothandel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud is-ie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 en een half jaartje of zo maar hij kan nog alle spellen met gemak aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oom(die systeembeheerder is en dus veel van computers weet),
zei €200.
Nieuw zou je hier ongeveer tussen de €200/€250 aan kwijt zijn( de onderdelen)
Minder dan €150 moet je dus zeker niet doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer eens The Witcher II zou ik zeggen.

Het beste antwoord

150 euro als iemand het er voor wil geven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat je beter kan doen is hem "upgraden".

Nieuw moederboard,cpu,ram(als het ddr2 is) erin en je kan weer knallen. En een nieuwe GPU zou geen kwaad kunnen als je nog wil gamen ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zat ook aan 150 te denken ja want iemand wouw hem heel graag over kopen voor rond die prijs en de pc kan nog alles met gemak aan. maar ik wacht nog ff af op anderen reactie en dan kijk ik nog ff, bedankt voor je reactie!.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de snelle reactie! ik kom hier toch meer op uit om de pc rond de 150 te verkopen of upgrade.

Andere antwoorden (2)

Vrees dat je deze zelf niet meer aan de straatstenen kwijt kan...laat hem dus recycleren
12 jaar geleden
U kunt hetzelfde te koop VRAGEN op http://www.marktplaats.nl met precies dezelfde configuratie,s.
De aanbiedingen geven u dan een indicatie voor uw vraagprijs. Maar upgraden is een beter optie.