Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn scherm staat op buiten bereik,,,

ik kreeg inenen de melding dat mijn schermsignaal buiten bereik staat,,,
weet iemand hoe dit kan en wat eraan te doen?
keek al bij eerder gestelde vragen,, stond het niet bij

-- evil

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
17.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die melding ken ik, meestal komt dat doordat je resolutie niet wordt ondersteund door je beeldscherm. Probeer met een ander scherm je resolutie te herstellen of probeer in Veilige Modus te starten... Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zal inhouden dat hij een signaal verwacht , maar dat de verzender niet zend...

Ik weet niet wat voor scherm het is, maar misschien kun je het apparaat dat verzend even opnieuw opstarten of wat meer in het zicht zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een lcd-scherm waarvan hij via de kabel naar mijn computerkast loopt, opnieuw opstarten heeft niet gewerkt
Dan staat de vernieuwingsfrequentie van je beeldscherm te hoog.Deze frequentie kan je instellen tussen de 50 en 75 in het configuratiescherm onder beeldscherm(geavanceerd).Dat houd dus in dat je nu je beeldscherm op een frequentie hebt staan waarvoor het niet geschikt is.En je zal deze in je computer meestal op 65 of 60 moeten zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding