hoelang kan ik mijn pc aanlaaten staan en hoe warm is mijn pc?

ik wil mijn pc heel lang aanlaten staan ik heb iets en dat wil ik liever niet zegen en de pc moet dan aan staan
en ik wil dan ook dat de fans beetje onder controle staat dus hoe warm me processor is en hoe hard de fan mag draaien heb je daar een program voor en hoe lang kan dus een pc aanstaan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
4K

Antwoorden (4)

Als het een gewone kast is kun je er een groter koeler op zetten.
Mijne stond ook altijd aan en gaf geen problemen.
Je kunt via google verschillende programma's vinden om de temperatuur van je pc te checken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel.
In principe kan je P.C. 24 uur per dag aan blijven staan, als de koeling goed blijft (geen vuil in de ventilatie openingen).
Aida 32 is een programmaatje, waarmee je je hele computer kunt controleren.
jc54
12 jaar geleden
Met speedfan kan u de warmte van u CPU en moederbord controleren en ook regelen.
Neem een kijkje op de website die is bijgevoegd als bron.
Als u op speedfan 4.44 klikt, download u de setup file.
Werkt enkel met Windows OS!

"If you need a tool that can change your computer's fan speeds, read the temperatures of your motherboard and your hard disk, read voltages and fan speeds and check the status of your hard disk using S.M.A.R.T. or SCSI attributes, than you came to the right place. SpeedFan is the software to go. It is fully configurable and you can create custom events to handle every situation in an automated way. SpeedFan works under Windows 9x, ME, NT, 2000, 2003, XP, Vista and Windows 7. SpeedFan works fine on 64 bit too. The relevant driver is now signed with my digital certificate. And this all costs you absolutely nothing!"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je computer niet in een dichte kast hebt staan, kan hij onbeperkt aan blijven staan, mits de ontluchtingsopeningen regelmatig stofvrij worden gemaakt.