Volgens Dell site moet de gt 555m 3gb ook een 9-cel lithium-ion batterij (90 Wh) Dit kost mij 70 euro extra, en dat heb ik niet. Kan ik ook de 6 cell?

Ik las op een forum dat er iemand anders was met hetzelfde probleem, maar iemand gaf het antwoord dat dat alleen uitmaakt als je alleen op de accu wilt gamen (ongeveer 1 uur) Maar ik ga toch niet alleen op de accu gamen, alleen met voeding erin, maakt dit uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Een 9cel accu heeft gewoon meer capaciteit. Een 6cel accu die in de laptop past zal het ook gewoon doen maar het kan goed dat je daarmee maar 30min oid kunt gamen voordat die leeg is.

Tenzij er geen 6cel accu voor die laptop beschikbaar zou zijn die 90W kan leveren. Dat de 6cel variant bv maar 70W kan leveren. Maar dat lijkt me een heel vreemd als dat zo zou zijn. Want dat is ook alleen een kwestie vd elektronica die de energiestroom van accu naar laptop regelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
En niet dat een 6cel accu per definitie maar xW kan leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik,heb hier een 3,5gb grafische kaart op een 6 cell dit levert meer dan genoeg vermogen alleen een 9cell geeft langer energie ongv 20min extra maar ik raad je toch aan om te gamen met het netsnoer dit geeft meer energie zodat je betere prestaties hebt met gamen.