Mijn losse luidsprekertjes geven geen geluid meer. Wat nu?

Het lichtje op het speakertje gaat aan als ik hem aanzet en alle snoertjes zijn verbonden met de computer/het stopcontact( ze hebben het altijd prima gedaan in deze opstelling).
Zit er misschien iets in de computer ( Microsoft) zelf niet goed en hoe kan ik daar achter komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat het geluid van uw PC zelf afstaat.
Rechtsonder op uw taakbalk staat een luisspekertje, klik daar eens op en zet het geluid op het gewenste volume.
Mogelijks is die uitgang niet actief, dat kan u aanzetten via Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen, zie afbeelding.

Toegevoegd na 1 minuut:
luisspekertje, moet natuurlijk luidsprekertje zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volg de procedure in onderstaande website aangegeven:
Deze zelfstudie kan ondersteuning bieden bij het opsporen en oplossen van veelvoorkomende problemen met geluid in Windows, waaronder het probleem dat er geen geluid uit uw luidsprekers of hoofdtelefoon komt. Deze zelfstudie behandelt geen programmaspecifieke geluidsproblemen. Geluidsproblemen kunnen veroorzaakt worden door niet juist aangesloten kabels, beschadigde en incompatibele stuurprogramma's, geluidsinstellingen, ontbrekende updates en problemen met uw geluidskaart.

Gebruik van deze zelfstudie
Voor de beste resultaten voltooit u elke stap voordat u naar de volgende stap gaat. Controleer het geluid na elke stap voordat u naar de volgende stap gaat.

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows/no-sound-help#no-sound=windows-vista&v1h=win8tab1&v2h=win7tab1&v3h=winvistatab1&v4h=winxptab1