Bij welke Nederlandse webshop verkopen ze leuke muismatten, dus niet de standaard wit en zwart maar met een leuke plaatje erop?

Buiten www.zazzle.nl om want die heb ik al gevonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat iedereen inmiddelseen laptop had..

Antwoorden (8)

www.bestel.nl en www.bestelkado.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom stuur je linkjes naar de homepagina van een website die heel veel dingen verkoopt? Ik vraag toch om muismatten :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je sokken koopt, koop je ze toch ook in en winkel waar ze meer producten verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet op deze website. Ik vraag toch om iet specifieks, doe dan iets meer moeite om ook een specifiek antwoord te geven. Iedereen kan wel met algemene linkjes gaan gooien maar daar schiet niemand iets mee op.
Wat dacht je van de muismatten-specialist:
http://www.demuismattenspecialist.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet worden per 100 verkocht ;) Ik zoek er gewoon 1. Valt ook niet onder de categorie leuk maar eerder onder bedrijfsmateriaal.
Maak je eigen muismat via de Hema de Kruidvat of een andere foto/afdruk serviceleverancier.
Het voordeel is dat je elk plaatje dat je maar leuk vind kunt uploaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij leuke artikelen.nl hebben ze leuke muismatten. Trouwens ook leuke muizen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die was ik ook tegengekomen, ze hebben maar 3 muismatten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat zo? Ik dacht dat er nog een vervolg pagina was.
ik kwam ze laatst tegen op een site toen was deze categorie in de aanbieding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de mediamarkt zij hele leuke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen webshop
Ben ook op zoek zelf, n kwam net deze tegen.
Misschien ook wat voor jou?
http://www.computershopnederland.nl/ProduktLijst.php?Cat=12&Type=009

Toegevoegd na 31 seconden:
"n"= en
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn goeie! Precies mijn smaak, mooie getinte vrouwen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-)
Ik zit nu te kijken bij jouw link.
Wel veel duurder, maar dan heb je je eigen print, ook interessant!
+ voor je vraag!
misschien zit hier wat voor je tussen?
http://nl.hardware.info/reviews/1973/30-muismatten-review
veel variatie:
- glas, stof, plastic
- dikte
- oppervlakte
- kleuren etc.
- prijs
- grofheid van de stof

Voor mij persoonlijk hangt het niet alleen van de kleur af, ik vind het prettig om een vrij grote muismat te hebben zodat ik er niet snel naast zit met mijn muis. (30cm x 40cm)
Ook vind ik het fijn als de muismat van stof is en niet van dat koude harde plastic.

LET OP: Bij sommige laser muizen (ik ga ervan uit dat je een laser muis gebruikt) bestaat de kans dat ze niet goed reageren op sommige gladde of glanzende oppervlakten, en ook niet bij sommige kleuren.
Daarom is het vaak het beste om een stoffen muismat met een donkere kleur te gebruiken(met voorkeur zwart).