Als ik een goede game PC zelf wil samenstellen en kopen via internet (niet Dell) welke site is dan aan te raden en waarom?

Toegevoegd na 14 minuten:
Als reactie op de eerste respone:
De PC winkel bij mij in de buurt behandelt je gelijk als een nitwit, geven ongevraagd advies, luisteren niet naar wat ik wil en proberen me Windows Vista of 7 te pushen. Dus internet anyone?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je echt een goede pc wil samenstellen zou ik dat niet via internet doen maar via een goede gerenommeerde computerwinkel waar je altijd terug kan voor garantie, vragen etc.

een zeer goede en populaire site met zeer ruime keus is www.alternate.nl hier kan je zelf online je pc samenstellen. evt kan je ook naar de winkel om daar samen met een verkoper een goede pc samen te stellen. je kan ervoor kiezen om de pc samen te laten stellen voor je of je kan hem zelf in elkaar zetten wat betreft garantie; ook als je ''losse'' onderdelen koopt zit daar garantie op!

Op de site http://tweakers.net wordt bijna iedere maand een aantal verschillende pc's verzonnen waarvan een redelijk uitgebreide review wordt geschreven. Deze PC's zijn vaak ook vanaf de dag erna in de online-winkel van Salland Automatisering als geheel, dus reeds door hen op basis van de in de tweakers-test bedachte onderdelen geassembleerd aan te schaffen. Salland is een betrouwbare en zeker niet te dure zaak, maar je kunt uiteraard ook de genoemde onderdelen bij een andere winkel bestellen en de boel zelf bouwen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100