Hoe krijg ik mijn iphone hoesje eraf?

Hallo,

ik heb laatst een hard hoesje voor mijn iphone 4s gekocht. Ik heb alleen wel een probleem. Ik krijg hem er echt niet meer af, hoe hard ik ook trek! Heeft iemand een oplossing voor mij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
20.1K

Antwoorden (1)

Oei! Mee uit kijken anders beschadig je straks je iphone 4s. Had dit zelfde probleem met mijn iphone (5).

Bij mijn hardcover zit er een (redelijk groot) gat bij de camera. Als ik hier mijn duim inzet en mijn wijsvinger om de hoek van het hoesje kon ik hem er heel rustig afhallen (die ene hoek) en dan is de rest een eitje.

Indien je dat gat niet hebt word het al iets lastiger maar dan zou ik het zo doen:

Bijvoorbeeld: je duim (zo ver mogelijk) onderaan zetten en dan een van de twee bovenste hoeken met je wijsvinger proberen los te halen.

Hopelijk heb je hier wat aan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke heel erg bedankt! Hij is er EINDELIJK af!!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan! Fijn dat hij er af is!