wie kan mij uitleggen waarin het verschil zit tussen pc en Ipad ,en tabletcomputer ?

Ik ben 72 jaar ,ben gewoon te werken met pc,vroeger desktop , met windows 98 ,daarna xp en nu mijn 2de laptop ,met windows 7 .
Kan daar vlot mee overweg ,maar heb me nog niet verdiept in tablet pc en en I-pad
Wie kan me duidelijk uitleggen ,waarom deze meer en meer gebruikt worden ,alleen al dat scherm van 10 inch bij tablet pc ,jaagt mij de stuipen op het lijf . als een vriend soms zijn notebook bij heeft ,heb ik ook een grote hekel aan dat kleine scherm ,waar je toch totaal geen overzicht hebt als je gewoon bent met 15 + inch .

Weet jij het antwoord?

/2500

Een tablet PC kan in principe hetzelfde als een laptop. Maar dan als een soort beeldschermpje, welke je ook bedient via dat scherm. Een ipad is veel beperkter in zijn kunnen, en moet je vooral zien als een machine om documenten, films ed te bekijken, en wellicht te schrijven. Maar voor spellen ed is het compleet ongeschikt. Wel weet ik dat de complete management van de uni Groningen overgestapt is op IPads voor werk 'onderweg', dus ze zijn wel serieuzer dan een mooie video-console.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100