waar kan ik de QR-code scanner uit CSI:NY kopen?

Ik zag net in CSI:NY een barcode scanner voor QR-code's. Waar kan ik deze kopen. En dan bedoel ik niet een app voor op de smartphone maar die je kan aansluiten op de computer

Toegevoegd na 26 minuten:
Hij lijkt veel op de scanner op het plaatje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat is de Metrologic barcode scanner, verkrijgbaar oa bij i-pos:

http://www.i-pos.nl/metrologicms7120.php?gclid=CJTaofic06oCFQaIDgodgCDBzA