Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke draadloze muis is het beste voor verre afstanden?

Wij hebben de pc aan de tv aangesloten, en willen natuurlijk vanaf de bank deze kunnen 'gebruiken' we zitten zo'n 5,5 meter van de pc vandaan.
Nou staat de pc ook achter de tv vanuit de bank gezien wat ook de besturing niet ten goede komt maar dit zou met behulp van een kabeltje simpel te verhelpen moeten zijn ( mocht iemand hier een beter alternatief voor hebben sta ik daar open voor ;-)) maar het gaat mij voornamelijk over welke draadloze muis wij het beste kunnen aanschaffen die accuraat werkt op zo'n afstand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
928

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je een draadloze muis met usb dongle hebt kan je die wellicht verlengen met een usb verlengdraadje zodat de dongle op een betere plek kan komen ?
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Ik heb vandaag toevallig bij de Dirk van de Broek een hele goedkope draadloze muis gekocht voor 7 euro van Trust met een bereik van 8 meter dus ik denk dat je zo goed als elke draadloze muis kunt kopen en dan nog: het stond gewoon op de verpakking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding