Zijn er wekker apps voor de Macbook Pro die hem uit de sluimerstand haalt?

Mijn iPhone gebruik ik altijd als wekker. Maar mijn oplader is nu kapot en mijn batterij van mijn iPhone is ook al bijna leeg. Ik heb ergens gelezen dat je je Macbook kunt gebruiken als wekker. Ik heb heel veel op internet gezocht maar bij die apps moet je je computer dus aanhouden. Dus is er een wekker app voor de macbook die de macbook uit de sluimerstand haalt? Mac OS X Lion is het bestuursprogramma.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (1)

Nee, volgens de developers-handleiding is dit niet mogelijk.

Je hebt als applicatieontwikkelaar namelijk niet de bevoegdheid om de computer uit slaapstand te halen. Dus zullen er ook geen Apps zijn die dit wel kunnen.