Werkt de Apple Remote ook bij Mac OS Op een windows Pc?

Ik zit erover na te denken om Mac OS op mn Windows pc te zetten. Mijn pc is geschikt hiervoor.

Nu dus de vraag: Ik heb een Apple remote voor iPhone/ipod/Mac om o.a. muziek te bedienen. Werkt deze op basis van het apparaat, of de software? Aldus kan ik 'm ook op mn Windows pc met MAC OS erop gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De Apple Remote maakt gebruik van infrarood. Je zult dus een infrarood ontvanger op je pc moeten hebben, die ook nog eens door Mac OS wordt ondersteund.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn iphone4 heeft geen infrarood (toch?) maar de remote werkt hier wel op.