help ik als ik klik op f2 gaat mijn internet er af en als ik klik op 3 krijg ik me batterij te zien enz. hoe kan ik het oplossen?

help ik heb een raar soort toetsen bord als ik klik op f2 gaat mijn internet er af en als ik klik op 3 krijg ik me batterij te zien enz. hoe kan ik het oplossen?

Toegevoegd na 2 minuten:
oja ik heb het besturing systeem windows 7

Weet jij het antwoord?

/2500

Het lijkt erop dat je Fn knop vast zit. Probeer die eens los te krijgen door er even een paar keer op te drukken!

Als je deze functies oproept dan heb je het blauwe Fn toetsje ingedrukt. Wellicht is deze toets, die meestal in de rij van de spatiebalk te vinden is, defect. Misschien is hij blijven hangen of is er een keer veel te hard op gedrukt.

Ik denk dat je een Dell hebt misschien een Dell studio als ik het goed heb? Dit heeft niks te maken met dat mensen boven mij zeggen dat je FN toets vast zit maar dit moet je even veranderen in het bios. Op internet zijn er wel wat handleidingen hoe je dit moet doen en als het niet lukt reageer dan even op mijn antwoord dan help ik je wel even ermee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100