Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

help ik als ik klik op f2 gaat mijn internet er af en als ik klik op 3 krijg ik me batterij te zien enz. hoe kan ik het oplossen?

help ik heb een raar soort toetsen bord als ik klik op f2 gaat mijn internet er af en als ik klik op 3 krijg ik me batterij te zien enz. hoe kan ik het oplossen?

Toegevoegd na 2 minuten:
oja ik heb het besturing systeem windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
953

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het lijkt erop dat je Fn knop vast zit. Probeer die eens los te krijgen door er even een paar keer op te drukken!
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Als je deze functies oproept dan heb je het blauwe Fn toetsje ingedrukt.
Wellicht is deze toets, die meestal in de rij van de spatiebalk te vinden is, defect.
Misschien is hij blijven hangen of is er een keer veel te hard op gedrukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je een Dell hebt misschien een Dell studio als ik het goed heb? Dit heeft niks te maken met dat mensen boven mij zeggen dat je FN toets vast zit maar dit moet je even veranderen in het bios. Op internet zijn er wel wat handleidingen hoe je dit moet doen en als het niet lukt reageer dan even op mijn antwoord dan help ik je wel even ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding