Mijn back-upschijf is vol. Kan ik die zomaar formatteren zonder dat ik technische problemen krijg en/of essentiële programma's wis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

is je back-upschijf wel groot genoeg voor wat je daadwerkelijk wilt backuppen?
En heb je alle 'originele' bestanden die je wilt backuppen ook op andere plekken staan dan op de BU-schijf.
Dan kun je de BU-schijf formateren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die is groot genoeg. Maar mijn standaardschijf zit ook vol.
Als alles van de backup schijf weg mag, kan je hen gewoon formatteren, let op alles op je backup schijf is dan weg, maar je hebt wel lekker veel ruimte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zijn er dan bijvoorbeeld ook stuurprogramma's weg of niet?