In de rand van het scherm van mijn laptop zit een scheurtje..kan dat kwaad?

Kan ik dat gewoon met wat tape dichtplakken? Of moet het scherm vervangen worden?

Toegevoegd na 12 uur:
Voor de duidelijkheid, mijn scherm zelf is ok.. de plastic rand er om heen is gescheurd en ik zie het materiaal daarachter...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
2.7K
AWM
14 jaar geleden
Je moet nog even duidelijker uitleggen waar nou precies het scheurtje zit: Echt in het scherm, of in de plastic rand erom heen...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de plastic[rand om het scherm heen...

Het beste antwoord

Zolang je beeldscherm geen vreemde strepen of vlekken of donkere gedeeltes heeft kan je er nog rustig mee werken.
beetje superglue wil wel eens helpen.
het vervangen van en scherm is meestal duurder dan een ander goede 2dehands zoeken
bovendien deze kan je op markplaats vast wel kwijt
voor de knutselaar.
capthavoc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja hij kan ontploffen kijk maar uit. Of gooi weg die ding.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan geen kwaad, zolang je je er zelf niet aan stoort. als het scherm nu overhit raakt of zoiets dergelijks adviseer ik je wel op te passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor kan echt geen kwaad heb zelf een laptop met een barst van onder naar boven en gebruik hem al 2 jaar soms alleen lastig omdat de tekst er achter zit