Waarom een Alienware?

Wie kan mij overtuigen om een Alienware te kopen IPV een gewone laptop met i5?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik zou juist voor een 'gewone' laptop gaan bij alienware betaal je voor het merk. Het enige verschil is misschien de laptop zelf, die ziet er mooier uit. Maar de prijzen van Alienware zijn veel te hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je ook eerder naar een laptop laten kijken met een i5 proc en een goede videokaart. Alienware zal misschien betere specs hebben, je betaalt er flink voor en met dat veschil kan je beter over 1,5 jaar weer een deel van je nieuwe laptop bekostigen.

Overigens kan je nog veel beter voor een desktop gaan, of je moet het ding echt voor LAN parties gaan gebruiken. Een laptop kan je nooit meer uitbreiden op CPU of GPU, welke je systeem zomaar weer een jaar kan laten knallen.