waarom doet de webcam het niet op MSN?

mijn zusje heeft een laptop met ingebouwde webcam, alleen wanneer ze op msn een videogesprek wil starten kan ze de ander wel zien, maar bij haar verschijd een pictogram van een webcam met een rood kruisje erdoor. bij de instellingen kregen we wel beeld, alleen bij een videogesprek lukt het niet.

Toegevoegd na 1 uur:
in een gesprek bleek dat mijn zusje wel gezien word, maar zichzelf niet kan zien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dus probeer maar eens wat ik in mijn antwoord zeg
ik had daar ook last van

Het beste antwoord

Misschien dat één van de twee een oudere/nieuwere versie van MSN heeft dan de ander, waardoor de webcam niet werkt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet je is afvragen of alle drivers wel (correct) geinstalleerd zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet zorgen dat je webcam aanstaat voordat je msn opstart
dat wil wel eens helpen
dus eerst webcam aan en dan msn opstarten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De webcam werkt juist niet in MSN als 'ie al in een ander venster aan staat..