Welke computer is goed voor mij?

Ik wil graag een goede game desktop. Veel harde schijf geheugen hoeft van mij niet. Maar graag wel 4ram. Een goede videokaart en een goeie processor. Ik weet dat het onmogelijk is, maar ik zou er graag 1 willen hebben voor onder de 300 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat noem je goed en wat wil je ermee doen? Gamen of alleen internetten?
Kimath
12 jaar geleden
Dat gaat lastig worden, goede videokaart voor games kost best veel, als je de nieuwste wil.

Het beste antwoord

Met jouw buget mag je blij zijn als je een pc kan vinden die rollercoastertycoon 2 af kan spelen, wil je echt iets goed spaar dan door! Zeker voor echte pc games, heb je dan rond de 600 à 700 euro kijk dan ecen bij dell, daar kun je pc's zelf samenstellen, en kan je dus jouw eisen wel redelijk waarmaken.
Veel succes met sparen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bedoel je internetgames? Of de echte?
Voor die prijs is het gewoonweg onmogelijk als je de echte games wilt spelen. Spreken we van de nieuwste games of die al lang bestaan?

Wil je een game pc, doe dan jouw droomprijs minimum maal 3...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reken maar dat je vanaf 600 euro in de goede richting komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met dat geld koop je net een videokaart vriend.. Zoals de anderen zeggen , reken maar minstens 700/800 euro. En zelf samenstellen of door een kennis zeker als je op krap budget zit. Pre built pc's zijn altijd veel te over priced.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tweakers zegt:
Budgetgame- en gamesysteem (excl. randapp.) € 375,-/ € 600,-
maar met een "goed" gamesysteem kan je ook naar de 2000,- gaan..

Het ligt er dus maar helemaal aan welke games en in welke kwaliteit je ze wilt spelen.
Als je een beetje handig bent, dan kan je 2e hands voor 300,- ver komen. Doe dat maar niet als je niet zelf een pc kan bouwen, of minimaal wat onderdelen kan wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi melle852,

tsja, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dat willen wij allemaal wel. dit wordt moeilijk, maar niet onmogelijk.
het wordt uiteraard een tweedehandsje, maar dat had je al begrepen.

ga eens naar een lokale computerclub, want het aanschaffen van een computer is en blijft een kwestie van vertrouwen.
daar kunnen ze je wat laten zien, maar vooral vertellen.

heb je een bepaald spel op het oog, of moet je de keuze van jouw favoriete spel nog bepalen?
ook hiervoor zijn platforms en computerclubs de meest aangewezen plek om wijsheid op te doen.

op marktplaats, ebay, of andere veilingsites vindt je dan de gewenste computer. je mag afdingen, en indien nodig vraag je aan een (computerclub)maatje of hij/zij met je mee wilt gaan om te kijken/kopen.

bedenk, er zijn meer computerhobby's dan alleen gamen.

veel plezier.