Ondersteund mijn moederbord deze processor?

Ik wil een AMD FX-4300 aanschaffen maar ik weet niet of mijn moederbord (ASUS M4A78-UM) deze ondersteund?

Weet een van jullie dat misschien?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Nee. Je hebt een AM2+ mobo en en de CPU die je noemt is AM3+ en dat gaat niet...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke processor raad je me aan op mijn moederbord? Wil er gewoon lekker snel op internetter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou zeggen dat je met een dood systeem zit. Als in je zal een nieuw mobo, CPU en RAM moeten kopen om er weer wat van te maken. Andere oplossing is wellicht een herinstallatie van je OS of wellicht het ophogen van RAM als je daar een nijpend tekort aan hebt. Wellicht kan je Ubuntu op je PC zetten om te zien of dat een mindere aanslag is op je oude hardware.