Wie kan mij vertellen welke schijven het best geschikt zijn om in mijn Synology DS211+ te monteren?

Mijn voorkeur gaat uit naar snelle en zuinige schijven met een capaciteit van 2 TB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

In principe zijn elke 2 3,5" schijven goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Snel zal je niet veel aan hebben, je bent toch gelimiteerd aan de snelheid van je netwerk. Of je moet ze eerst in je computer willen stoppen om ze te vullen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit zijn leuke modellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Inderdaad. +1.
Ik heb deze goedkope 2TB schijven in exact deze NAS gestopt in RAID1.
Deze schijven worden formeel niet aanbevolen door Synology, maar ze werken uitstekend in deze NAS.
Als je tenminste niet de allereerste batch hebt. Die moet je flashen. (van nieuwe firmware voorzien) Dat heb ik gedaan en ze werken perfect.