Ik heb witachtige kleine vlekjes op de achterkant van mijn iPod touch, hoe krijg ik die weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn dat niet van die krasjes? Ik weet niet of dat weg kan halen maar het is beschadigd heb t ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er trouwens ook altijd een siliconen hoesje omheen

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk komt dat doordat je een slecht hoesje erover hebt gehad? Nou ja, dat maakt eigenlijk niets uit want jouw vraag was hoe je de vlekjes weg krijgt.
Nou, ik zou proberen ontvetter op een doekje over de achterkant te gaan (niet de voorkant!).