Doe ik mijn usb-stick in de pc, reageert ie niet... Wat nu?

Computer al paar keer opnieuw opgestart, werkt niet.
Staat ook niet bij Mijn Computer dat er een usb in de poort zit.
Andere poorten werkt niet.

Wat moet ik doen!?
Ik heb het dringend nodig!

Toegevoegd na 3 minuten:
Net heb ik wel de tomtom aangesloten, kan het daar aan liggen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Klik in verkenner met je rechtermuisknop op Deze computer of Computer, en kies voor Beheren.
Kies in het nieuwe scherm voor Schijfbeheer.
Je hebt kans dat je stick daar wel tussenstaat, maar geen schijfletter heeft gekregen. Klik dan met de rechtermuisknop op de stick en kies voor Stationsletter wijzigen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Haal inderdaad wel eerst even de TomTom eruit. Deze kan een conflict geven in de schijfletters.
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Als je met de rechtermuisknop op "Deze Computer" klikt, dan krijg je een popup-menu. Daar moet het in staan.
bamibal
12 jaar geleden
Heeft de TomTom toevallig ook letter I?
bamibal
12 jaar geleden
Als je TomTom het wel deed, ligt het waarschijnlijk niet aan de computer, maar aan de stick. De makkelijkste manier om daarachter te komen, is toch op een andere computer proberen, bijvoorbeeld van een kennis.
Helaas kan ik je ook niet verder helpen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Wellicht een overbodige vraag, maar heb je al een andere usb-ingang op je pc geprobeerd?

Andere antwoorden (2)

Lastig, maar het kan zijn dat de hardware kapot is, of je hebt niet de juiste drivers voor je USB device. Doen ander USB apparaten het ook niet op je computer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens op een andere pc, doet hij het daar ook niet dan is hij stuk.