Hoe krijg je documenten van zeer oude computer op nieuwe externe harddisk? computer vraagt om stuurprogramma(is er niet) en computer heeft geen intern

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Met behulp van een crossed netwerkkabel de gegevens op een andere pc zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een 2de PC hebt kan je de oude HDD in je nieuwe PC aansluiten en het via je nieuwe PC kopieren. Het kan wel zijn dat je oude PC een ATA -schijf heeft en je nieuwe PC alleen SATA aansluitingen.

Je kan de bestanden misschien nog branden op je oude PC en dan de DVD's/CD's met je andere PC overzetten naar externe HDD.