zijn deze goede pc componenten voor mijn game-PC?

Ik wil heel graag een nieuwe game pc kopen alleen ik weet niet de goede componenten… Ik zou er mischien wel graag 2 beeldschermen op willen kunnen draaien en hij moet dus ook heel snel zijn! Mijn budget licht rond de 1600-1800.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou de geluidskaart weglaten. Je hebt er echt niks aan. Onboard geluid is haast net zo goed.
Als je perse een geluidskaart wil zou ik een externe nemen.
Verder ziet het er wel netjes uit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aja zijnde externe beter?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
850 watt is veel te veel aan 650 watt heb je genoeg. Een geluids kaart moet je ook niet kopen, weggegooid geld :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kga 750watt seasonic g series kope. Ik denk voor later.

Het beste antwoord

Ik heb er eentje voor je samengesteld dat binnen je budget ligt. Zie link.
En ik heb de link van de site gegeven , waar je hem zelf kan samenstellen , succes!
Degene die ik heb samengesteld heeft geen Windows erop staan , dus als je dat wilt dan kan je zelf een samenstellen.
Samengesteld voor jou : http://i.gyazo.com/2cbbd880f920dd4c24ba09a995028504.png
Zelf samenstellen : http://pc-samenstellen.nl/
Hopelijk is het niet erg dat het een Nederlandse site is.

Toegevoegd na 36 seconden:
Deze processor is 3.7 ghz. Snel genoeg? :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook paar componenten gevonden,
Gekunt zien van de fotos
zijn die goe?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Euh, ik heb er ni zo veel ervaring van. Wil je je pc zelf "bouwen" of eentje kopen en dan upgraden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf bouwe
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
I7 4770k is goe 3.5ghz kga late overclocke tot 4.4ghz.. behuizing en cooler zijn belangrijk voor mij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor een game pc heb je zeker niet zo'n processor nodig. Ga gewoon voor de 4770k en investeer wat meer in een betere videokaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kheb voor asus geforce gtx780 gekoze is dat nie goe genoeg?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedank voor de antwoorden